Het kleine testje van een paar jaar geleden is ondertussen een beetje een uit de hand gelopen experiment :-).
De helpdesk heeft ook reeds enkele suggesties opgenomen. Een app hebben ze jammer genoeg nog niet, maar via de weblogin werkt alles evengoed(ook op mobile).
De huidige status… wel ondertussen veranderde ik deze maand een vierde keer van leverancier. En met de gegeven volmacht is dat voor mij niet meer als een “akkoord” -knopje inklikken op de website van june als me een nieuw voorstel wordt gedaan.
De vorige leverancier was Lampiris. Die hebben me vorige week opgebeled met de vraag waarom ik bij hen weg wou. Na een zeer beknopte uitleg vroeg de brave man aan de lijn of ze me nog een tegenvoorstel konden doen. Na wat zoeken (en bleek dat ik nog in een welkomstpakket met bijhorende korting zat) bleek het een hopeloze zaak. De man vroeg of ik June had … welja dus :-).
Voor diegenen die interesse hebben, ze sleutelen nog lustig door aan hun aanbod en functies. Inschrijven kan via de website en bij gebruik van m’n “unieke code” (STIJNM2019M3) krijg je bovendien 3maanden gratis het premium-pakket (althans bij het schrijven van dit artiekeltje).
Nu… WAAROM?
Niet noodzakelijk om het automatisch en permanent najagen (zonder moeite te doen) van de promos van de diverse leveranciers, maar wel voor het monitoring-gedeelte als je nog geen digitale meter hebt. Super-lui… om de 2-3 maand die lezer eens opladen aan een usb-charger en klaar. Verder vergelijk je leuk met vorig jaar…
en dan om de zoveel tijd komt er een voorstel dat je kan automatisch aanvaarden of gewoon weigeren… of vergeet te accepteren als je op vakantie bent :-)… tja… it happened…