OMG
misschien is het eindelijk voorbij. Na 2.5jaar herinneringen sturen en een advocaat in te schakelen lijkt het erop dat Belisol eindelijk de juiste actie genomen heeft.
Ze zijn de vleugel komen vervangen. Klusje van een half uurtje…
Het heffen en schuiven van het raam voelt VOLLEDIG anders. Ook de binnenste borstels, dewelke volgens Beliworks geen belang hadden enkel optisch aanwezig waren sloten mooi aan, deze keer zowel boven als beneden!
Ik maakte de opmerking bij de technieker ter plaatse: “Deze vleugel voelt gans anders aan, u voelt toch dat er bij de vorige vleugel iets niet correct was”.
Daarover wist die dan het volgende te zeggen: “ahja meneer, die wieltjes vanonder zullen wel scheef staan, maar het is eerder een kwestie van wie dat gaat betalen”
ZUCHT… geen woorden voor… Ik probeer dus eigenlijk een uitgemaakte zaak reeds 2.5jaar aan te tonen…
Ddus “eigenlijk” hadden ze dat gewoon bij de initiĆ«le installatie reeds moeten merken; melding van maken en een nieuwe vleugel bestellen bij de assembleur… Is dit “niet beter weten” of “moedwillig proberen verzwijgen”?
En vervolgens hopeloos lang uitstellen in de hoop de klant het laat zijn voor wat het is? Hier lijkt het allessinds op, maar blijkbaar wint de aanhouder als die recht in z’n schoenen staat…
Met deze post kwam ook jammer maar helaas het eindfactuur van de advocaat naar boven… 331.20eur voor een schuifraam dat vanaf dag1 had vervangen moeten zijn…
Ik wacht in spanning tot de winter, pas dan zal ik merken in hoeverre er terug condens tevoorschijn komt en/of tocht doorlaat.