Het resultaat op Mettet(met Steven)… Aangezien plaatjes meer zeggen als 1000 woorden hier alvast een hoop prentjes van de GSX400 bandit “R” /R-izla 🙂
Voor diegenen die de bouw/pimp van de moto hebben gemist die kan je hier vinden.
Todo:
Het middengebied moet dringend bijgeregeld worden. Er zit te weinig vermogen hier. In sommige bochten geeft dat vreemd rijgedrag.
De voorvering is iets te plat en als de chicane op Mettet (die naar beneden duikt) op snelheid genomen wordt en afgesneden wordt raakt het kuipwerk(bij het inhellen in de bocht) de grond. De bocht anders pakken is het alternatief maar minder leuk 🙂
Het is door de clipons een leuke vinnige kleine moto geworden (met het normale rechte stuur is het een moto voor normaal gebruik). De wegligging is goed, hij is baanvast, mag zachter rubber krijgen voor circuit, maar dat is geen noodzaak.
Er zijn wel wat minder fotos genomen omdat ik (GENANT) 2 keer aan de kant heb gestaan met “panne”. 1 keer (uber-genant) omdat de benzine op was 🙂 (==>vergeten te tanken) en 1 keer omdat de bocht rechtdoor nemen en in de grindbak eindigen een beter idee leek… gevolg: kuipwerk vol grind en dus effe aan de kant blijven staan gedurende de laatste 3 minuten van de sessie om vervolgens alles grindvrij te maken zonder de rest van de sessie te storen met een gele vlag.
Wat zijn de resultaten van je DIY-project “pimp je motorfiets” en welke verbeteringen heb je aangebracht? Visit us Telkom University
Thanks for sharing